دوستت دارم کم تر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارمو بهتواحتیاج
عشق بزرگ تر از ان است که توصیف شود
درباره وبلاگ


نه چتر داشتی........ نه روزنامه....... نه ساک... عاشقت شدم از کجا میفهمیدم مسافری!!!!!!!! به وبلاگم خوش اومدین دوستون دارم اره تو تعجب نکن خودت چرا اینور اونورو نگا میکنی اره خودتو تو رو هم دوست دارم این وبلاگو درست کردم برا همه عاشقان دنیا بر سر در قلبم نوشته بودم ورود ممنوع حالا که وارد شدی خروج ممنوع

پيوندها
ایرانیان
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 4248
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
علیرضا1377

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
تير 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 28 تير 1392برچسب:, :: 15:49 :: نويسنده : علیرضا1377
من خاطرت را میخواستم نه خاطره ات را . . . :: :: زیر درخت سیب نذر کرده ام به آمدنت … فصل شکوفه زدن از خاطرات نزدیک است ! :: :: میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم ، و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم . . . :: :: دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت ! من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم … جمله های عاشقانه کوتاه زیبا به هم میرسیم ۳ نفر میشیم من و تو و شادی از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم تو و تنهایی، من و خاطره :: :: گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند ! وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه . . . جمله های عاشقانه کوتاه زیبا از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند ! از بعضی های دیگر هم هیچ ! خاطره ساختن لیاقت می خواهد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: